Open ochtend

16 januari 2015

Open ochtend en Winterfeest

Op donderdag 29 januari a.s zullen alle basisscholen in Raamsdonksveer hun deuren openen voor alle ouders en kinderen die nog een schoolkeuze moeten maken. Ook de Schoof is deze ochtend geopend voor alle belangstellenden. Heeft u nog kinderen onder de 4 jaar, of kent u nog ouders met kinderen die een schoolkeuze moeten maken? Wijs ze op de open ochtend van 9.00 tot 12.00 uur!

Vrijdag 30 januari van 17.00 tot 20.00 uur vindt het Winterfeest plaats op de Schoof. De kinderen zijn al hard aan het knutselen voor het feest. Deze avond zijn alle belangstellenden welkom op de Schoof. Er is van alles te doen zoals: spelletjes, knutselen, optredens van de kinderen, knutselverkoop, een koek en zopiekraam, rad van fortuin en een grootse boekenmarkt! De opbrengst van de boekenmarkt wordt gestoken in de aanschaf van nieuwe boeken voor in de schoolbibliotheek. We hopen op een grote opkomst!