Groep 3

In groep 3 begint het echte leren lezen, schrijven en rekenen. De kinderen leren lezen aan de hand van de methode: Veilig Leren Lezen. Het is hard werken om zoveel letters te leren, maar na de Kerstvakantie kunnen alle kinderen lezen! De letter die de kinderen leren lezen, leren ze ook gelijk schrijven bij de methode Pennenstreken. Naast het lezen en schrijven dat we iedere dag doen, wordt er ook nog elke dag gerekend met de methode Pluspunt. We maken ook iedere dag gebruik van het planbord, zodat we kunnen kiezen wat we voor taakje willen doen na de reguliere les. Een vol programma dus, maar gelukkig blijft er ook nog tijd over voor andere vakken zoals; gym, verkeer, knutselen, Engels , biologie en schooltv.