Onze school

Bent u op zoek naar een goede school voor uw kind? Kom dan eens een kijkje nemen op De Schoof. Een school met een veilig schoolklimaat, kwaliteitsonderwijs op maat en niet te vergeten een leuke schooltijd!

Hoe we dat realiseren? Ons onderwijs is geënt op een protestants-christelijke levensovertuiging, en we besteden veel aandacht aan de sociaal-emotionele ontwikkeling van uw kind, aan creativiteit en zelfredzaamheid. Als uw kind met leerproblemen kampt, dan bieden we het extra hulp, ook in de vorm van hulp buiten de klas. Maar ook als uw kind meer- of hoogbegaafd blijkt te zijn, is het bij ons aan het juiste adres, in de vorm van een plusklas op school. Kortom, u vindt bij ons kwaliteitsonderwijs op maat. Elk kind is immers uniek.

Meer weten? Loop gerust eens even binnen. U bent van harte welkom!

Ons adres: Hoge Donk 83 4942BC Raamsdonskveer.
U kunt natuurlijk ook bellen met de directie, Peter Honcoop of Marc Jespers, tel. 0162-520993.